داشتن انواع مناسب پیوندها در وب سایت شما یکی از بهترین راه ها برای بهبود رتبه بندی جستجوی شما ، تقویت ترافیک ، ایجاد اقتدار سایت شما و بهبود تجربه مشتری است. در اینجا سه ​​نوع پیوند مهم برای وب سایت شما ارائه شده است.

 

لینک دهنده (پیوندهای ورودی)

طبق گفته های گوگل ، لینک های اینترنتی (لینک های ورودی از وب سایت های دیگر به شما) یکی از سه مهمترین عامل رتبه بندی هستند (همراه با محتوا و RankBrain). اما در حالی که کارشناسان سئو سعی داشتند هرچه بیشتر لینک های بک لینک را برای ارتقاء رتبه جستجو بدست آورند ، این روش دیگر صحیح نیست. وقتی صحبت از بک لینک می شود ، کیفیت بسیار مهم است. در اینجا نحوه بک لینک های عالی آورده شده است.

محتوای ارزشمندی ایجاد کنید که باعث ایجاد علاقه شود. بهترین راه برای به دست آوردن لینک های با کیفیت ، ایجاد محتوای با ارزش است که به صورت ارگانیک پیوندهایی را از وب سایت هایی ایجاد می کند که می خواهند آن محتوا را با بازدید کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

نامزدهای پیوند خوبی پیدا کنید و از آنها بخواهید تا به سایت شما پیوند دهند. رقبای خود را بررسی کنید و ببینید که چه سایت هایی به سایت خود پیوند می دهند. مکان خوبی برای شروع SEMrush است که به شما امکان می دهد URL یک رقیب را تایپ کنید و ببینید که همه بک لینک های آنها از کجا می آیند. پس از ایجاد محتوای عالی ، به صاحبان سایت و همچنین سایر مقامات آنلاین و تأثیرگذار در صنعت خود دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید تا به سایت شما پیوند دهند.

به دنبال دامنه هایی با قدرت بالا باشید. گمانه زنی هایی وجود دارد که به بک لینک های مربوط به دامنه هایی با پسوند .edu ارزش رتبه بندی جستجوی اضافی داده می شود زیرا این برنامه افزودنی فقط توسط نهادهای آموزشی بعد از دبیرستان ایالات متحده می تواند مورد استفاده قرار گیرد. حوزه های دولتی (.gov) همچنین پیوندهایی با اقتدار بالا برقرار می کنند.

هدف از تنوع پیوند Google توجه زیادی به پیوند متنوع می کند ، بنابراین بهتر است از بسیاری از لینک های یک سایت پیوند واحدی داشته باشید. به دنبال چشم انداز لینک خوب از مجموعه متنوعی از سایت ها باشید.

پیوندهای بد را حذف یا غیرفعال کنید. هیچ کس نباید درخواست کند تا به سایت شما پیوند دهد ، بنابراین شما می توانید از سایتهایی با اعتبار کمتر پیوند بگیرید ، و این می تواند به رتبه سایت شما آسیب برساند. حتماً پیوندها را در سایت خود با کنسول جستجوی Google بررسی کنید. اگر پیوندهایی با کیفیت پایین مشاهده می کنید ، با وب سایت مبدا تماس بگیرید و از آن بخواهید لینک را حذف کند ، یا از ابزار disavow links در کنسول جستجوی Google استفاده کنید تا از Google بخواهید هنگام ارزیابی سایت خود ، این پیوندها را در نظر نگیرد.

 

پیوندهای برون مرزی

پیوندهای برگشتی مهمترین نوع پیوند هستند ، اما پیوندهای برون مرزی - پیوندها از وب سایت شما به سایتهای دیگر - همچنین می توانند رتبه بندی جستجوی سایت شما را بهبود بخشند. در لیستی از 200 عامل رتبه بندی گوگل ، Backlinko کیفیت لینک خارج از کشور را در شماره 31 قرار داد.

به محتوای سایت خود نگاهی بیندازید و مکانها را شناسایی کنید یک پیوند برون مرزی ممکن است برای بازدید کنندگان سایت شما از جمله لینک به یک منبع تحقیق یا مطالب مرتبط یا عمیق تر باشد (مانند لینک به لیست کامل عوامل رتبه بندی گوگل در بالا).

ایجاد پیوندهای برون مرزی به سایتهای قانونی نه تنها ارزشی برای بازدید کنندگان شما ایجاد می کند بلکه باعث افزایش اقتدار سایت شما می شود. حتماً پیوندهای خود را پیکربندی کنید تا در یک پنجره جدید باز شوند ، بنابراین اگر خوانندگان شما بخواهند پس از اتمام کار پیوند ، به سایت خود حرکت کنند ، پنجره مرورگر فعلی باز می شود.
پیوندهای داخلی

پیوندهای داخلی — پیوندهایی که به صفحات دیگر در همان وب سایت مراجعه می کنند — به بازدید کنندگان سایت کمک می کنند تا محتوای مرتبط در سایت شما را پیدا کنند و آنها را در سایت شما طولانی تر نگه دارد.

پیوندهای داخلی همچنین به موتورهای جستجوگر کمک می کنند تا معماری سایت شما را درک کنند ، ببینند چگونه محتوای سایت شما مرتبط است و مهمترین صفحات در سایت شما را شناسایی می کند ، همه اینها می توانند رتبه بندی جستجوی شما را ارتقا بخشیده و امکان یافتن مطالب شما را راحت تر توسط کاربران پیدا کنند. .

هر زمان که یک پست وبلاگ جدید یا مطالب دیگری اضافه کنید ، در جستجوی فرصت ها باشید تا محتوای مرتبط در سایت خود را به پست جدید پیوند دهید. یک ممیزی محتوا برای شناسایی محبوب ترین صفحات خود و درج پیوندها در آن صفحات به سایر مطالب مرتبط انجام دهید تا مرجع پیوند یا "آب پیوند" در سراسر سایت شما پخش شود.

اطمینان حاصل کنید که از متن لنگر (متن برجسته یا زیر خطی که برای دنبال کردن لینک کلیک می کنید) استفاده می کنید که حاوی کلمات کلیدی مربوط به صفحه مقصد است و نه چیزی عمومی مانند "اینجا را کلیک کنید". برای چندین پیوند به همان صفحه داخلی ، مطمئن شوید که متن لنگر را تغییر می دهید ، بنابراین برای چندین نمایش داده شد.

 

 


مدیر سئو سایت ,، ,لینک ,پیوند ,های ,رتبه ,سایت شما ,لینک های ,رتبه بندی ,وب سایت ,شما را ,برای بازدید کنندگان ,کنسول جستجوی googleمنبع

سئو داخلی یا seo on page

همه چیز درباره آپدیت الگوریتم فلوریدا 2 گوگل و تاثیرش بر وب‌سایت‌ها

چگونه محصول خود را سئو کنیم؟

seo

تاثیر فیسبوک روی سئو

خرید اکانت moz

سئو کلاه سفید چیست؟

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود بای آموزش تجوید بهترین برش آلومینیوم کلایمر autobararj خرید اینترنتی novin2 عقربه ماتیس کتابهای منتشر شده